Інфармацыя па пераходзе гандлёвых аб'ектаў да выкарыстання электронных накладных пры абароце малочнай прадукцыі з неабароненымі сродкамі ідэнтыфікацыі
Нагадваем, што ў адпаведнасці з пералікам тавараў, якія падлягаюць маркіроўцы сродкамі ідэнтыфікацыі, вызначанай пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 29 ліпеня 2011 г. № 1030, уведзена маркіроўка малочнай прадукцыі з 8 ліпеня 2021 г. – у дачыненні да сыроў, марожанага і іншых відаў харчовага лёду, якія не змяшчаюць або якія змяшчаюць какаву; з 1 верасня 2021 г. – у дачыненні да малочнай прадукцыі з мінімальным тэрмінам захоўвання больш за 40 сутак; з 1 снежня 2021 г. будзе ўведзена маркіроўка ў дачыненні да малочнай прадукцыі з мінімальным тэрмінам захоўвання менш 40 сутак.
У цяперашні час праводзіцца праца па рэалізацыі Комплекса мерапрыемстваў па пераходзе гандлёвых аб'ектаў да выкарыстання электронных накладных пры абароце малочнай прадукцыі з неабароненымі сродкамі ідэнтыфікацыі.
Комплекс мерапрыемстваў прадугледжвае паэтапны пераход аб'ектаў гандлю на электронны дакументаабарот у залежнасці ад іх размяшчэння (на тэрыторыі гарадскіх населеных пунктаў або на тэрыторыі сельскай мясцовасці), ад фармату гандлёвага аб'екта і памеру гандлёвай плошчы (графік пераходу аб'ектаў гандлю на электронны дакументаабарот прыкладаецца да Комплекса мерапрыемстваў).
Даведачна:
Аб'екты гандлю, размешчаныя на тэрыторыі гарадскіх населеных пунктаў, з памерам гандлёвай плошчы, кв.м, аб'екты грамадскага харчавання |
Аб'екты гандлю, размешчаныя на тэрыторыі сельскай мясцовасці, з памерам гандлёвай плошчы, кв.м, аб'екты грамадскага харчавання |
Тэрміны пераходу на электронны дакументаабарот |
1000 і больш |
600 і больш |
да 01.02.2022 |
200-999 |
200-599 |
да 01.04.2022 |
100-199 |
100-199 |
да 01.06.2022 |
да 100, кіёскі і аб'екты грамадскага харчавання |
да 100, кіёскі, аўтамагазіны і аб'екты грамадскага харчавання |
да 01.07.2022 |
Канчатковы тэрмін пераходу аб'ектаў гандлю і грамадскага харчавання на электронны дакументаабарот вызначаны 1 ліпеня 2022 г.
На афіцыйным сайце МАРТ размешчаны:
пералік вытворцаў з інфармацыяй аб выкарыстоўваемых сродках ідэнтыфікацыі (абароненыя або неабароненыя) пры маркіроўцы малочнай прадукцыі (першы этап з 08.07.2021: сыры, марожанае, другі этап з 01.09.2021: малочная прадукцыя з тэрмінамі захоўвання больш за 40 сутак);
пакрокавы алгарытм дзеянняў прадпрыемстваў рознічнага гандлю, якія ажыццяўляюць рэалізацыю малочнай прадукцыі, па ўкараненні электронных накладных.